زیاد النخاله:پرچم شهید نصرالله تا آزادی قدس بالا می‌ماند

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی با بیان اینکه فلسطین و قدس در قلب و ذهن شهید نصرالله جای داشت، تاکید کرد که سیدحسن نصرالله سرور شهدای راه قدس است و رزمندگان حزب الله تا آزادی قدس، پرچم ایشان را بالا نگه می‌دارند.

به گزارش مشرق، زیاد النخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای در واکنش به شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله اعلام کرد: شهادت رهبر مقاومت و نماد بزرگ آن، جناب سید حسن نصرالله را از طرف جنبش جهاد اسلامی به امت عربی- اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

زیاد النخاله افزود: سید حسن نصرالله عمر خود را به عنوان رهبری مجاهد در صفوف مقدم مبارزه با دشمن سپری کرد و فلسطین در قلب و ذهن ایشان جای داشت، قدس قبله جهادی شهید نصرالله بود و ایشان سرور شهدای راه قدس است.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: با شهادت جناب سید حسن نصرالله، مقاومت فلسطین پشتوانه بزرگ خود را از دست داد، اما ما مطمئنیم که برادران مجاهدمان در حزب الله، راه سید حسن نصرالله را ادامه خواهند داد و پرچم مقاومت را به خواست خداوند تا قدس برافراشته می‌کنند.

جنبش حزب‌الله لبنان طی بیانیه‌ای ساعاتی پیش اعلام کرد: سید حسن نصرالله به‌همراه همرزمان شهید خود در طول ۳۰ سال مجاهدت، به درجه شهادت نائل شده است و سید حسن نصرالله بود که رزمندگان مقاومت را از پیروزی به پیروزی دیگر رهبری و فرماندهی کرد و پیروزی‌هایی مانند آزادسازی لبنان از اشغال اسرائیل در سال ۲۰۰۰ و نیز پیروزی در جنگ ۳۳روزه ۲۰۰۶ تا نبرد حمایت و پشتیبانی از فلسطین و غزه را رقم زد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس